Cynamonowa Babeczka z Mikrofalówki

Dziś nieźle sypie, przynajmniej u mnie. Mam więc pomysł, który gorąco polecam zwłaszcza tym, którzy mają ochotę na coś słodkiego ale domowe zapasy się wyczerpały. :) To może być wybawienie. Przedstawiam Wam: BABECZKĘ CYNAMONOWĄ Z MIKROFALÓWKI!


Składniki:

1 jabłko
2,5 łyżki mąki

1/2 łyżeczki proszku do pieczenia
3/4 łyżeczki cynamonu
1 malutkie jajko (ale nie takie przepiórcze ;p ) jeżeli mamy tylko większe to użyjmy samego żółtka
1,5 łyżki cukru
1/2 łyżeczki gęstej śmietany (12-18%)



Wykonanie:

Obieramy jabłko i ścieramy na tartce o małych oczkach (na papkę). Sok zlewamy.
Do startego jabłka dodajemy pozostałe składniki i bardzo dobrze mieszamy.
Naszą masę przekładamy do szklanki (dobra jest taka po Nutelli. Wstawiamy do mikrofalówki na 2 min. Cały czas kontrolując stan naszej babeczki, ponieważ każdy ma inną mikrofalówkę i inną moc.
Ja mocy nie nastawiałam żadnej. Po prostu wstawiłam i włączyłam.


PS. Jeżeli babeczka zacznie podejrzanie bardzo mocno dymić to znak, że trzeba natychmiast wyłączyć mikrofalę i brać nogi za pas ;p

Trzeba po prostu uważać ;)

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Rodzynkowiec

Wege Makowiec

Hamburgerowe muffinki